Ontdek onze unieke helpdesk.
Helpdesk voor gebruik van digitale middelen
Zorgverleners én cliënten krijgen snel en begrijpelijk antwoord op al hun vragen over het gebruik van digitale middelen. Of het nu gaat over een zorgapp of digitale televisie, om de wifi of het digitale cliëntendossier. Onze helpdeskexperts beantwoorden alle vragen en zijn niet gebonden aan één merk of product.
Besteed simpel al je helpdesktaken uit of enkele. Verbeter met onze hulp een bestaande helpdesk of laat ons er eentje opzetten. En cliënten kunnen altijd ons helpdeskteam versterken, ongeacht chronische aandoening, beperking of leeftijd.
Toegankelijke service
Mensen kunnen de helpdesk bellen, mailen, appen of chatten op tijden die voor hen uitkomen. Met helder, inclusief taalgebruik en duidelijke instructies zorgen we dat iedereen begrijpelijk en vriendelijk antwoord krijgt op vragen over het gebruik van technologie.
Cliënten helpen cliënten
Ons helpdeskteam werkt graag samen met cliënten binnen je organisatie. Cliënten die anderen willen helpen bij het gebruik van digitale middelen zijn zeker welkom in ons team. De helpdesk kan ook functioneren als dagbesteding en leerwerkplek.